Meldkamerdiensten
☎ 070-3900254
24 / 7

Westvlietbewaking heeft een eigen 24 / 7 bemande servicecentrale. Onze servicecentrale voert meldkamerdiensten uit voor bedrijven, gemeenten en organisaties die medewerkers aan het werk hebben buiten kantooruren of indien er helemaal geen centraal meldpunt voor de medewerkers aanwezig is.

Ook kunt U bij de servicecentrale terecht voor o.a.  het uitvoeren van telefoonservice, bereikbaarheidsdiensten, wekservice, meldpunt “lone workers”  en het faciliteren van aansluitingen van alarmsystemen op een Particuliere Alarmcentrale.

Servicecentrale - Meldkamerdiensten

Wij zorgen ervoor dat Uw medewerkers en klanten dag en nacht kunnen terugvallen op professionele ondersteuning vanaf onze meldkamer

Westvlietbewaking heeft een eigen 24 / 7 bemande servicecentrale. Onze servicecentrale voert meldkamerdiensten uit voor bedrijven, gemeenten en organisaties die medewerkers aan het werk hebben buiten kantooruren of indien er helemaal geen centraal meldpunt voor de medewerkers aanwezig is.

Ook kunt U bij de servicecentrale terecht voor o.a.  het uitvoeren van telefoonservice, bereikbaarheidsdiensten, wekservice, meldpunt “lone workers”  en het faciliteren van aansluitingen van alarmsystemen op een Particuliere Alarmcentrale.

Fungeren als meldkamer Dit doen wij al jaren!

Heeft U medewerkers in dienst die in het openbaar gebied werken en die altijd een meldpunt moeten kunnen bereiken bij calamiteiten. U kunt hiervoor dag & nacht bij ons terecht. De medewerkers van onze servicecentrale zijn ervaren centralisten en weten hoe te handelen indien Uw medewerker direct hulp nodig heeft.

Casus :

Een van de gemeentes in ons verzorgingsgebied heeft behoefte aan een meldpunt cq. meldkamer voor haar BOA’s van de afdeling Handhaving en van de Reinigingsinspectie. Deze gemeente heeft geen eigen meldpunt / meldkamer en zocht hiervoor een passende oplossing.

Oplossing: De servicecentrale van Westvlietbewaking bood uitkomst. De medewerkers van de gemeente hebben allen de beschikking over een Entropia Portofoon. Via deze portofoon kunnen zij contact opnemen met onze meldkamer. Bij een eventuele noodsituatie kunnen zij d.m.v. de noodknop op de portofoon direct een alarm sturen. Onze centralisten  schakelen dan direct eventuele benodigde hulpdiensten in zodat de medewerkers van de Gemeente snel kunnen worden geassisteerd.

Telefoonservice (Boodschappendienst)

Bent U bijvoorbeeld een ZZP’er en kunt U niet altijd zelf de telefoon beantwoorden. Dan kunt U klanten mislopen. Wij beantwoorden Uw inkomende gesprekken en zorgen ervoor dat U geen klant misloopt. Samen met U maken wij een protocol op en handelen dat Uw inkomende gesprekken af zoals U dit wilt.

Telefonische bereikbaarheidsdiensten. Wij zijn er altijd!

Heeft U een bedrijf, instelling en/of beroep waardoor U 24 / 7 bereikbaar moet zijn maar niet zelf 24 / 7 zelf de telefoon kan opnemen en/of mail kan beantwoorden dan staan wij graag voor U klaar. Wij zijn er altijd !

Onze servicecentrale beantwoord in de uren dat Uw bedrijf gesloten inkomende telefoontje en e-mails en indien nodig handelen wij deze voor U af.

Casus :

Een installateur heeft 24 / 7 storingscontracten met zijn opdrachtgevers maar kon niet zelf 24 / 7 de telefoon opnemen.

Oplossing: Na werktijd schakelt de installateur zijn telefoon door naar onze servicecentrale. Onze ervaren centralisten beantwoorden de telefoon en volgen een het protocol dat is afgesproken. Op deze wijze word de installateur alleen na werktijd gebeld indien het echt nodig is.

Deze service voeren wij ook uit voor o.a. woningstichtingen, vastgoedbedrijven, begrafenisondernemers etc.

Wekservice ! Wij zorgen dat Uw medewerkers op tijd komen.

Heeft U medewerkers die op tijd op hun werkplek moeten verschijnen omdat anders arbeidsprocessen in gevaar komen. Onze servicecentrale zorgt er voor dat U of Uw medewerkers op tijd gebeld worden om te controleren of men wakker is. Mocht er geen contact zijn dan word er volgens het samen met U opgestelde protocol gehandeld. Zelfs indien U wenst dat wij naar iemand toe gaan om te wekken dan kan dit. Hiervoor kunnen wij onze alarmopvolgingsdienst inzetten.

Meld- & Controlepunt “Lone Worker“

Heeft U medewerkers die alleen werk uitvoeren en zich tijdens hun werkzaamheden moeten aan- en afmelden en bijvoorbeeld tijdens hun werkzaamheden elk uur moeten melden dan bent U bij onze servicecentrale aan het juiste adres. Wij monitoren Uw medewerker. Mocht er geen contact zijn dan word er volgens het samen met U opgestelde protocol gehandeld. Zelfs indien U wenst dat wij naar iemand toe gaan om te controleren waarom er geen melding is ontvangen dan kan dit. Hiervoor kunnen wij onze alarmopvolgingsdienst inzetten.

Aansluiting alarmsysteem op Particuliere Alarmcentrale (PAC)

Westvlietbewakingheeft contracten en contacten met diverse particuliere alarmcentrales. Heeft U een (alarm)installatie die op een alarmcentrale dient te worden aangesloten. Wij kunnen deze aansluiting voor U faciliteren. Uw installateur kan Uw installatie, onder ons contract, bij de door ons geadviseerde alarmcentrale aansluiten. Zeker indien U deze service combineert met bijvoorbeeld alarmopvolging op brandalarmopvolging kant dit voordelen opleveren.

Maatwerk door flexibiliteit

Zit U met een ander vraagstuk op het gebied van meldkamerdiensten. Door onze flexibiliteit kunnen wij alle soorten van dienstverlening implementeren binnen onze meldkamer / servicecentrale.

Wij maken graag een passende offerte. Vul het offerteformulier op deze pagina in of bel voor een vrijblijvende offerte.

Aanvraag offerte Meldkamerdiensten

    Vraag hier een offerte aan voor meldkamerdiensten:





    Let op !! Ziet U hieronder niet het bericht : "Bedankt voor je bericht. Het is verzonden." of heeft U geen bevestiging in de email ontvangen dan is er iets mis gegaan met het formulier en adviseren wij U om een email te sturen naar info@westvlietbewaking.nl met daarin Uw offerte aanvraag.